Energetický koncern v rámci této akce zákazníkům za odevzdání staré ledničky, pračky nebo mrazáku a koupi
nového úspornějšího spotřebiče nabízel jednorázový příspěvek tisíc
korun.

Bílé šrotovné podle ČEZu splnilo svůj cíl, když pomohlo snížit celkovou spotřebu elektřiny.
„Akce upozornila domácnosti, že i v době krize se vyplatí investovat do úsporných spotřebičů, neboť jejich provoz nezatěžuje tolik domácí rozpočet – ukázala tedy způsob dlouhodobého šetření na elektřině, který přitom snižuje zatížení životního prostředí,“ myslí si ředitel marketingu společnosti ČEZ prodej Milan Mika.
Na Bílém šrotovném se podílely obchodní řetězce Datart a Euronics,
odběr a recyklaci starých spotřebičů pak zajištovala firma Elektrotwin.
Zdroj: http://pdsd.denik.cz/
Autor: Martin Dohnal