Lokální tým OKNOPLASTu má novou posilu

Specialistou marketingové komunikace pro Českou republiku a Slovensko se stal Ján Mačala

Praha, 17. července 2014 – Společnost OKNOPLAST, přední evropský výrobce výplní stavebních otvorů, rozšířila svoje řady o Jána Mačalu. Na pozici specialisty marketingové komunikace pro český a slovenský trh je počínaje červencem zodpovědný za rozvoj a podporu marketingových aktivit pro prodejní síť, plánování marketingových nástrojů a vedení externí komunikace a public relations.

Před příchodem do společnosti OKNOPLAST působil Ján Mačala v evropském finančním centru švédské společnosti Electrolux, kde zodpovídal za českou divizi domácích spotřebičů. Vystudoval žurnalistiku a během studia pracoval jako externí redaktor košického studia Slovenského rozhlasu.

Strategie 2014

OKNOPLAST si za devět let působení v České republice, kde uskutečňuje prodej prostřednictvím více než 50 obchodních zastoupení, si OKNOPLAST vybudoval pozici prestižní značky. Obchodní a marketingová strategie naváže na nastolený trend produktového inovátora a bude prosazovat OKNOPLAST jako technologického leadera a dodavatele vyspělých a designových produktů. Vlastní R&D (Research and Develepment) oddělení zúročuje 20leté zkušenosti z celoevropského trhu a pravidelně představuje inovativní produkty. S produkty značky OKNOPLAST se zákazníci mohou setkat u lokálních obchodních partnerů v 1800 prodejních salonech v deseti zemích střední a západní Evropy i na prestižních veletrzích, jakými jsou například jarní veletrh Fensterbau Frontale v Norimberku či podzimní Made Expo v Miláně.

„Klíčovou úlohou pro rok 2014 je neustálé zvyšování povědomí o značce OKNOPLAST v České republice, kde chceme navázat na silné postavení, které máme vybudované na západoevropských trzích, obzvlášť v Německu, Itálii a ve Francii. Součástí marketingové strategie společnosti OKNOPLAST je i nadále sportovní sponzoring. Jako evropský lídr pokračujeme ve spojení s věhlasnými evropskými značkami jako INTER Milán či Olympique Lyon. I v letošním roce se pyšníme statusy TOP sponzorů těchto fotbalových klubů,“ říká Ján Mačala. „Naši budoucnost budou v dlouhodobém horizontu ovlivňovat naši klienti a jejich potřeby, proto se budeme i nadále řídit právě jimi,“ dodává Ján Mačala.

Fotografie Jána Mačaly ke stažení zde .

Logo | Fotogalerie | Web | Facebook | YouTube


Pro více informací kontaktujte :

Šárka Bláhová

PRAM Consulting s.r.o.

T: + 420 224 913 000

M: + 420 734 428 603

E: sarka.blahova@pram.cz

O společnosti OKNOPLAST

OKNOPLAST je dynamicky se rozvíjející firma s vybudovanou pozicí lídra na evropském trhu v oboru plastových a hliníkových oken. Nabízí plastová okna a dveře, hliníkové konstrukce, okna a venkovní dveře, rolety, příslušenství k oknům a v neposlední řadě odborné poradenství přizpůsobené individuálním potřebám zákazníků. OKNOPLAST je od roku 2012 top sponzorem italského fotbalového klubu Inter Milán a od roku 2013 sponzoruje také francouzský Olympique Lyon.

Firma OKNOPLAST vznikla v roce 1994 na základě zkušeností s výrobou moderních plastových oken a s využitím hlubokých znalostí jak tohoto odvětví, tak situace na trhu. V průběhu prvních deseti let své existence si společnost vybudovala postavení solidní značky a zařadila se mezi přední evropské výrobce plastových oken a dveří. V roce 2012 činil prodej firmy téměř více než jeden milion okenních jednotek. Podnik se skládá z výrobních hal s celkovou plochou 38 100 m2, moderních kancelářských budov, skladovacích a manipulačních ploch. OKNOPLAST v současné době zaměstnává kolem 1200 lidí.

Více o nadčasových oknech, dveřích, roletách, hliníkových produktech a řešeních pro zimní zahrady na www.oknoplast.cz .